tirsdag den 19. august 2014

Jo mindre de er, jo dyrere er de


Først købte jeg de helt almindelige Bjørn Wiinblad platter for flere år siden (før de blev meget moderne igen). Jeg gav 10-20 kr stykket og for et par år siden blev de moderne at pimpe dem (male på dem).



For et ½ år siden fandt jeg en enkelt platte den var ca ½ så stor som dem jeg havde, jeg gav 30 kr for den og synes den var sød i den lille størrelse.

I lørdags fandt jeg så de mest små og nuttede Wiinblad platter jeg nogensinde har set, de er kun 4½ cm store og jeg måtte betale den svimlende sum af kr 50,- / stk



3 kommentarer:

  1. Ej, hvor sjovt! Jeg anede ikke, at de findes så små!
    Jeg har også kun de to andre størrelser.

    SvarSlet
  2. De kan næsten bruges som knapper, har aldrig set den størrelse.

    SvarSlet