tirsdag den 1. juli 2014

Ny skænk


Jeg har købt denne Clausen & Søn skænk på auktion, den er fra 60`erne (ligesom mig).
Den har præcis de mål jeg har ledt efter længe (115 cm høj og 150 cm bred), den er ret velholdt, og så har den en fantastisk sød lille hjemme bar i det ene skab.


Jeg er vild med glashylden og det fine spejl. Nu bliver jeg simpelthen nød til at samle et par glas og karafler fra tiden. Vi kan jo altid fylde hyldebær saft i ;-)

Nu går jeg så bare og venter til fredag aften når flyttefirmaet kommer med den.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den perfekt, en god ikke dominerende størrelse, nogle frække skæve ben, bar osv..... Giv vognmanden min adresse, jeg skal nok være god ved den ;)

    SvarSlet
  2. Tak tak de damer, jeg er også super tilfreds med købet

    Datteren har lige meddelt at hun kommer og får eftermiddags coctail, og at det er fesent hvis jeg kun bruger saft hmmmmm ;-)

    Ja ja den er god med dig Britta, jeg skal nok selv passe den ;-), men du kan måske få lov at aee den forsigtigt hæhæ

    SvarSlet
  3. Den er jeg også vild med:) troede aldrig at jeg skulle komme til at elske teak (er jo vokset op med det) men det smitter altså det der sker omkring en.
    eva

    SvarSlet