tirsdag den 15. juli 2014

Ferietid, hede og travlhed

Når temperaturen runder 35 grader i stuen, så splatter kattene helt ud og sover hele dagen 

Min ferie i år går med fast arbejde i keramikværkstedet, hvor jeg har 15 brugere som har betalt for adgang hele sommeren. Det betyder en masse arbejde til mig.

Nu har vi godt nok lige et par kølige dage med 20-24 gr varme før hedebølgen vender tilbage fredag. Så får jeg da lidt fra hånden i dagtimerne, men når heden slår igennem igen og der er langt over 30 gr i skyggen, så står jeg altså af. Det er ulideligt at knokle rundt i. Jeg er nød til at male om natten og ligge død i heden om dagen ......... hedebølge er ikke for folk der skal arbejde ;-/

1 kommentar:

  1. Uha jeg elsker varmen, men du har helt ret hvis man ikke kan få gennemtræk så er det lige i overkanten, men især om aftenen er det så skønt når luften emmer af varm sommer, jeg har sat tid af til at male billeder i denne ferie, det med ikke at være afhængig af noget som helst, men bare give sig hen i maleriet det er så dejligt, god arbejdslyst hvad enten det bliver nat eller dag arbejde:)
    Eva

    SvarSlet