onsdag den 2. juli 2014

Biotex test

 Som Buzzador har jeg testet det nye super koncentreret Biotex og jeg er ganske enkelt imponeret.

Jeg testede det på det bjerg af vasketøj jeg har flere gange hver uge i keramik værkstedet. Kitler, viskestykker, håndklæder og klude ......... alle har de pletter af farvepigmenter og ler (jord), mange af dem kunne ikke fjernes.



Jeg er ganske enkelt imponeret. Alle pletterne forsvandt og da jeg åbnede maskinen bredte der sig en skøn duft af rent vasketøj. Jeg elsker duftende rent vasketøj.

Jeg har fået et par flasker Biotex for at teste dem, når de er brugt op vil jeg helt sikkert vælge samme slags i supermarkedet.

2 kommentarer:

  1. Troede lige du var blevet hacket?

    Har nemlig to bloggeren, der pludselig er blevet reklamesøjler for biotex - samme dag endda...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåeee.... der er 3000 buzzadorer der reklamerer for Biotex, så dem møder du sikkert flere af ;-)

      Slet