mandag den 19. maj 2014

Stor solo udstilling 2014

Jeg har udstillet og solgt af min kunst i efterhånden mange år. Jeg har igennem årene været fast inventar på flere gallerier, og har da også været medlem af et par kunstner grupper.  Men de seneste år har jeg mest været mig selv, og har ikke rigtig haft energi til de større udstillinger.

Det bliver der så lavet om på i år, når min hidtil største soloudstilling slår dørene op med fernisering fredag 5 september. Værkerne vil blive solgt løbende, så hvis der sælges som forventet, vil det ikke være den samme udstilling der pilles ned den 26 oktober som den jeg satte op 2 måneder tidligere.

Maleri, serigrafi, tekstile og keramiske værker allesammen helt nye ting, som jeg har arbejdet med siden december 2013. I øjeblikket arbejder jeg skiftende med vægtæpper, lysinstallationer og noget jeg ikke helt ved hvor ender ;-)

Jeg kan ikke begynde at vise noget af det frem, derfor er der ret dødt indimellem her på bloggen. Ikke fordi jeg ligger på sofaen og bobler, men fordi min hjerne indimellem er ved at boble over, fordi den koger / udtænker mange ting / tanker.

Men en ting kan jeg da sige nu ..... I er hermed alle inviteret til fernisering fredag eftermiddag den 5 september 2014 på det store Biblioteket / kulturhuset, Rentemestervej, København NV


3 kommentarer:

  1. Tak for invitationen, hvor er det spændende, den udstilling vil jeg da helt sikkert gerne se, så måske ses vi:)
    Eva

    SvarSlet
  2. Ja tak, jeg glæder mig til st se udstillingen

    SvarSlet