søndag den 25. maj 2014

PVC smykke kusus

Idag har jeg været til smykke kursus fra kl 10-15. Jeg kunne lige nå det før jeg skulle møde på keramik værkstedet kl 15 ;-)

Vi lærte at lave PVC smykker af smykke kunstner Panchi  Silva fra Barcelona. Materialerne vi brugte findes for de fleste ikke i DK endnu.

Jeg lavede et par halskæder og et enkelt ophæng, men det var mest ringene jeg faldt for. Den første jeg lavede var denne sorte sag (som minder mig om lakrids). Den blev også den første jeg solgte senere på dagen ;-)



I morgen aften er det mig der har vagten på systuen / det kreative værksted, så jeg skal derfor være med til endnu et smykke kursus (med quilling teknik) hos den spanske dame ;-)

1 kommentar:

  1. Spændende...og man bliver lidt lækkersulten af den fine ring :)

    SvarSlet