søndag den 18. maj 2014

Puhh mit hus lugter af anden verdenskrig

Eller faktisk lugter der bare af lidt fugtigt sommerhus. Men det værste er nu rodet ...... der står kasser og store blå Ikea poser udover hele gulvet i stuen og køkken. Kattene roder totalt rundt i det hele, de håber nok på en mus eller et par edderkopper ;-/

Midt i det hele sidder jeg godt brugt og totalt flad. Jeg har haft en travl og slidsom weekend (uden hjælp fra ham den smukke, for han har været på job) og alligevel har jeg et stort lettet smil på mine læber. For jeg har nemlig igår overdraget min kolonihave til de nye ejere ;-)

Det hele har stået til salg i 3 år, og er blevet mindre og mindre værd pga krise, forfald og manglende vedligeholdelse. Jeg har kun været der en dag eller to om året i de år, og det blot for at knokle en ulige kamp med at holde haven ren for ukrudt, slå græs, klippehæk osv..

Efter 14 år som ejer af denne kolonihave (har haft en mindre ned tidligere), var det tid til at komme videre og det kom jeg så nu ;-)

1 kommentar:

  1. Tillykke...det var dejligt :) og... Hvorfor bad du ikke om hjælp, det kunne ha' været hyggeligt :)

    SvarSlet