torsdag den 27. februar 2014

Lidt fra en syg


Den søde er slet ikke sød i øjeblikket. Han hoster, nyser og larmer hele natten. Han har haft en slem mande influenza hele ugen. Han har naturligvis også smittet mig, men hos mig muterede den til den kendte kone influenza, og så kan man jo sagtens gå ud at handle et par gange om dagen og gå på arbejde og passe den syge mand osv.
Jeg gik på arbejde kl 7 imorges, fordi jeg ikke kunne holde ud at høre på mere hosteri, jeg skulle ellers først møde kl 15. Mit hovede er som en spærreballon og alle tænderne gør ondt (bihule betændelse på vej), så jeg måtte frikventere nærmeste tankstation for at købe næsespray og smertestillende på vejen.

Jeg har lige haft betændelse i tungen i 4-5 dage, fordi jeg har bidt mig selv meget hårdt flere gange samme sted, så det her er lige hvad der manglede. Kl 15 måtte jeg overgive mig og melde mig syg for dagens to job og lægge mig under dynerne ........ 4 timer på langs, så kan man naturligvis sagtens handle ind til både mennesker og dyr.
Godt jeg lod mig vaccinere mod influenza i efteråret, så bliver man aldrig rigtig syg vel ;-)


1 kommentar:

  1. Nej hvor surt... Rigtig god bedring til jer begge :)

    SvarSlet