søndag den 26. januar 2014

Når natten falder på


Københavns kommunes logo der spejlede sig på væggen, da jeg slukkede og lukkede huset her til aften

.... så elsker jeg at arbejde helt for mig selv.
Når alle brugerne er gået hjem, og der bliver helt stille i det store hus. Ingen der spørger, og ingen der hiver i mig fra alle sider.
Ro, mørke og bidende kulde. Idag var det slet ikke til at få varmen, og jeg er igang med noget meget stillesiddende pillearbejde. Permafrosten er kommet til byen, så jeg valgte at lukke, slukke og smutte hjem.

Mine nye Hay bakker og de 2 små nuttede englebasser

Maden er klar til ham den smukke, han kommer hjem fra arbejde om lidt og jeg er kravlet ned under et varmt tæppe sammen med Fedtegreverne (læs: kattene).

Fortsat god aften. Håber I alle er inde i varmen ;-)

1 kommentar:

  1. Ja øv for et vejr , det var da et fint lille arrengement du har der :)

    SvarSlet