lørdag den 2. november 2013

Nasjonal strikkenatt på NRK TV - se programmet her

Et får, en klipper og syv spinnere / strikkere på Trikotasjemuseet i Salhusdalen. "Fra får til Sweater" er et ambitiøst rekordforsøg. Minut for minut, vil vi se fåret blive klippet, uld bliver til garn og garn bliver trøje. Klarer de det på under 4 timer, 51 minutter og 14 sekunder? (som er den australske rekord)

Nasjonal strikkenatt del 1:5

Nasjonal strikkenatt del 2:5

Nasjonal strikkenatt del 3:5

Nasjonal strikkenatt del 4:5

Nasjonal strikkenatt del 5:5


Jeg havde planlagt at jeg ville se maraton strikke natten direkte, men desværre havde jeg et kursus lørdag formiddag, så jeg måtte pænt passe min seng. Men jeg er naturligvis igang med at se programmet nu ;-)

Ein sau, ein klippar og sju spinnarar/strikkarar på Trikotasjemuseet i Salhus. "Frå sau til genser" er eit ambisiøst rekordforsøk. Minutt for minutt skal me sjå sauen mista ulla, ulla bli til garn og garnet bli til genser. Klarer me det på under 4 timar, 51 minuttar og 14 sekundar?

Varighed 8 timer 39 minutter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar