torsdag den 14. november 2013

Det tager lige toppen af den værste dræbertrang


Jeg er blevet begavet med næsten en hel uges ekstra fridage, så idag besøgte jeg min garnpusher for at købe et "lille" nøgle garn. Et nøgle til en sweater, og jeg tror faktisk den er til mig selv. Det trænger jeg til, når jeg i næste uge skal forsøge at indhente den tabte uge. Jeg har måttet lukke keramikværkstedet en hel uge pga håndværkere. De lovede at gøre det hele på 3 dage, men det blev lavet om til 7 dage. En frihed som ikke er af den bedste slags, fordi den skal indhentes inden det første julemarked løber af staben den 7 december.

 

3 kommentarer:

  1. Hvor irriterende , vil du ha lidt hjælp, håber det bliver en lækker sweater :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brug for en ting, som du kan hjælpe mig med .......... hestehår.
      Du behøver ikke klippe dyrene (medmindre det er noget man gør af og til?), bare du samler nogle løse hale og mankehår når du børster dem, eller hva man nu gør med sån nogle kræ ;-)

      Slet
  2. Ingen problem, sender dem i morgen :)

    SvarSlet