mandag den 14. oktober 2013

Kan du gætte? ........ Give Away



Jeg brokkede mig forleden dag over at det er for varmt at hækle med uldgarn her på altanen. Men nu har jeg faktisk fundet rytmen for hvornår jeg sidder ude, og hvornår jeg sidder indenfor ved aircondition`en.

Jeg hækler jo ikke hele tiden, men lidt indimellem. Foreløbig er det blevet til omkring 3 meter og en lille rund dims.

Men jeg vil ikke ud med hvad det er, før det skal afleveres den 28 oktober i Danmark.

Lad os bare lave en gætte konkurrence, hvor den der gætter først hvor jeg er + hvad det er jeg hækler, vinder denne skønne Satyr på tryk + en hemmelig gave

 
Samtidig kan det måske tiltrække de sidste 12 nye faste læsere som der mangler før jeg kan udtrække vinderen af Teak-lysestage-Give-Away`en HER
 

Så værsgod de damer og herrer, gætterierne starter nu og varer til den 28-10-2013 kl 21.00 (eller til der en der gætter rigtigt).
 
Hvis du ikke er fast læser her på bloggen, så husk at skrive dit mailadresse i dit indlæg

5 kommentarer:

  1. øhh... den må jeg vist tænke lidt over ,O)
    - nyd det gode vejr og ferien.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Tak Helle ;-) ska du ikke gætte selv?

      Slet
  3. Det er da et plæd/cover til en lille lyktepæl;)

    SvarSlet
  4. Hæhæ nej Tine, ikke det rigtige gæt - men et godt bud ;-)

    SvarSlet