lørdag den 12. oktober 2013

Den helt store myggopat ......




..... større myggehader findes ganske enkelt ikke.

Første nat med mulighed for at sove, efter to døgn med ialt to timers søvn, -fordelt på en time hjemme i Danmark, med urolige katte væltende rundt i sengen, og 5 minutter hist og pist i flyet, og en dårlig lur da vi ankom til hotellet.
Endelig kan man lægge sit luksus legme på en sten hård madras, med hovedet på den alt for flade hovedpude. På vej dybt ind i drømmeland, ånder alt fryd og stilhed.
Wauuu sikken en fed ferie det bliver, så dejligt zzzzzzzzzzzz

Pludselig uden forklaring på hvad der om lidt måtte ske, forvandler ham den søde og ellers ret rolige ved min side, sig til en ninjakriger, hans våben er et knivskarpt lagen som farer gennem luften med stor præcision, det bryder lydmuren, farer gennem rummet hvor det på sin vej kløver 2 myg, før det uden lyd og forvarsel nedlægger mig, der halvvejs mod gulvet gisper efter luft og genvunden hjerterytme. "Hold da magle et chok, hva fanden sker der lige??"
"Jammen her er myg, jeg kunne høre dem bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ved mit øre, pipper ninjaen".
"Argg mand prøv lige at dæmpe dig, du er ved at tage livet af mig", snerrede jeg fornærmet og lagde mig ned igen.
2 minutter i åndeløs stilhed, jeg lytter og kan høre at krigeren end ikke trækker vejret, uha det bliver en lang nat det her. Heldigvis kan jeg ikke høre nogle myg, så jeg blunder igen. Haiiiiiiiiiiiiiiiiiziiii lagenet flyver igen gennem luften med stor hastighed, hurtigere end lyset, knivskarp færdighed, denne gang med en mand iden i ............. haaaaiiiiiiiiiiiiziiiii,  og så er det myggen pludselig undviger og jeg får en på lampen.


Hvem fanden har da også lige lagt mig her midt i myggenes græske kamp arena?. Jeg rejser mig hysterisk op, påstår hårdnakket at der ikke er myg, at det er noget han drømmer og at nu må det være nok. Han lægger sig, der bliver HELT stille.
Ubehageligt stille, jeg lurer ud af den ene øjenkrog, for ligesom at sikre mig hvd der nu er på vej mod mig. Det syn der møder mig burde være foreviget på foto.
Ved siden af mig ligger en mellemting mellem rødhætte i hvidt og en mumificeret søpølse, - og den sover zzzzzzzzzzzzz.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar