lørdag den 21. september 2013

Lørdags lopper og sygdom




Idag fandt jeg 2 store flotte bambi figurer til samlingen, det gjorde mig rigtig glad midt i mine prøvelser og lidelser. Det var et ultra kort loppebesøg, for jeg er snot hamrende syg

 
Jeg ligger på sofaen og ligner døden fra Lubeck, med næsespray, panodil, hostebolcher, te, kleenex og en masse andet rod. Jeg forsøger at få det bedre til jeg skal på arbejde søndag kl 14 ;-/
Igår og idag er mine to eneste fridage i denne måned, jeg har for meget om ørerne som altid om efteråret ........ gad vide om jeg nogensinde lærer at sygdommene hopper på mig når jeg stresser?
 
Opvartning?? niks den er der ingen af, for jeg har smittet ham den søde, så han ligger og klynker i den anden ende af sofaen :-/ - selv kattene ser syge ud, det er den rene elendighed ;-)

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er i hårdt ramt ..... Tag en sygedag i morgen og blev hjemme begge to, til i er 100% igen.....rigtig god bedring :)

    SvarSlet