torsdag den 4. juli 2013

Stor navngivnings konkurrence

Min datter havde engang en veninde, som synes det var pinligt at sige hæmoride, at hun døbte sin hæmoride Hanne.
Jeg ved ikke rigtig, jeg synes faktisk ikke navnet Hanne er irriterende nok, for hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg hæmoriden er blevet værre i løbet af natten, og jeg overvejede et kort øjeblik om morgenkaffen kunne indtages stående.

Nu udlover jeg en præmie, til den der inden 15 juli finder det bedste navn til min hæmoride. Præmien er dette dejlige sæt med små håndlavede træhuse.



Hvis du ikke allerede har læst om min hæmoride, så læs HER


 

18 kommentarer:

  1. Jeg havde kaldt den løftebrud,for den kan da ikke være andet når den har ødelagt løftet om dejlige feriedage :))

    SvarSlet
  2. Allerførst..... hahahahahahahahahahahaaaa......

    Jeg har selv haft en', og jeg døde næsten da jeg fandt ud af hvad det var. Ringede endda til en ven, som fik lov til at kigge efter (ja, så tætte venner har jeg), for jeg troede jo at det var alt fra kræft til... pilates. Ringede hulkende til min far... som også grinede. OG -tog så på hospitalet, hvor jeg fik en 'man kan godt selv vippe den ind igen' forelæsning, og flippede nok så meget ud at han rullede mig rundt på briksen, tog en kigger, og klippede den af UDEN bedøvelse!!! For pokker da. Men væk var den, og jeg tudede af grin på vej ud derfra. En oplevelse for livet!!!

    Så Gitte - hvad med at kalde den hvad den er? En pain in the ass!! Pita ;)

    -Kamille.

    SvarSlet
  3. Haha- hvor en vild skæg konkurrence :)


    Den skal hedde Asifix :)

    SvarSlet
  4. Skæg give away, hvad med annomino

    SvarSlet
  5. Helt klart vorterod - eller den norske navnet: vårkål;)

    Det er nemlig en urt der kan hjelper med å få den vekk;)

    SvarSlet
  6. Hæhæ.. Det er SJOVT! Ikke at have den, men at snakke om den. Jeg mener, at din lille bag-ende-uven skal have sig et navn opkaldt efter en eller anden personage, du måske ikke har det så godt med. Jeg mener, hvis det var MIN hæmoride ville jeg kalde den for Rihanna, for jeg bli'r simpelthen så vemodig, når radioen IGEN spiller dårlig musik som hendes for mig. Eller jeg ville kalde den Hitler. Han VAR da om nogen en kæmpe hat.

    Held og lykke med at få bugt med bassen.

    kh Mai
    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ha ha ha ha… jeg kom lige til at tænke på den der reklame… hvor manden børster tænder i svigermors hæmoridecreme, den er sgi’ da for sjov.

    Jeg syntes, din nye ven skal hedde: Søren Østergaard. I min verden er han den mest irriterende komiker der kan gå på to ben… altså ”A pain in the butt”

    SvarSlet
  8. Hahaha "hænning den hidsige
    Fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  9. hihihihihi ... nej undskyld ... men historierne herover er sjove :) ...
    pis også ... og så i en ferie ....:( ...stakkels dig ...
    hvad med Holger .... -måske knap så svær at finde :)
    kh ...

    SvarSlet
  10. Den skal hedde Lis.
    Det hedder genboens lille hund, og den er også irriterende.
    kattemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Susanne efter Souvenirs sang.

    SvarSlet
  12. Jeg synes den skal hedde Tove ;)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  13. En rigtig sjov konkurrence - Jeg stemmer for at den skal hedde Knirke ... ;)

    SvarSlet
  14. Hæmoriden Hæslige Holger!

    SvarSlet