torsdag den 4. juli 2013

Hva sker der lige for min krop ......

3 feriedage så vælter det frem med div dårligdomme. Jeg har sagt det før, jeg kan ikke tåle at holde fri.

At tænke sig, jeg har fået den MINDST omtalte sygdom, 50% af os får den i løbet af livet, men alle tier, fordi det er flovt. Nå ok?, jeg synes ikke det er flovt, blot røv irriterende for at sige det som det er.

Jeg har fået en hæmoride og den er godt nok ubehagelig. Jeg har haft sådan en engang for 25 år siden, men jeg mindes slet ikke den gjorde så ondt, som min ferie hæmoride. Godt jeg skal på arbejde torsdag og søndag i denne uge, så jeg ikke kan nå at skrabe flere dårligdomme frem.


En lille hæmoride sang, som kan få smilet frem på selv den strengeste hæmoride maske ;.)                                                 
Mel. Jeg plukker fløjlsgræs...

Han havde fået en hæmoride,
men hvor den sad si'r jeg ikke her.
Det gjorde ondt, når han skulle *****,
men også tit selvom han lod vær'
Han brugte cremer og acetone,
med ostehøvl gav han sig i kast,
men regionen blev bare glo'nde,
og hæmoriden sad stadig fast.

Men i avisen dér fandt han lykken.
Annoncen loved' et bedre liv!
Med yoga styrker man både psyken,
og man bli'r bøjelig som et siv.
Han gik i træning, lod vær' at spise,
og han blev smidiger' dag for dag,
og året efter ved kyndelmisse
da bed han selv hæmoriden af.

 

3 kommentarer:

  1. smiler,,,,,,,, nej undskyld ,,,,stakkels dig,,,

    SvarSlet
  2. Griner, selvom det selvfølgelig ikke er noget at grine af, godt med humor istedet for eder når der ikke er meget andet at gøre, jaaaaaaa måske dyrke yoga? :)) håber du trods alt får nogle gode feriedage

    SvarSlet
  3. Dejligt digt, får humøret op :))
    Håber din hæmoride også tager sig en ferie og dejligt at du ikke syntes det er noget tabu og piiiinligt :)

    SvarSlet