tirsdag den 2. juli 2013

Første feriedag


......... blev fejret med en shopping udsalgs tur og middag på Strøget.
Jeg købte bla et par dejlige sommerstøvler. Ja det er et nyere ord i den danske ordbog. Sommerstøvler, vinterstøvler, gummistøvler. Efterhånden har man brug for støvler hele året, klipklappere er ofte en våd og kold fornøjelse (når man ikke har bil).
Min datter fik mig lokket ned i Magasins bladafdeling, uha det er altid en dyr fornøjelse, for der ligger alle ynglingerne jo på rad og række. Jeg bruger i forvejen 200 kr hver måned på blade. Nå men nu er ferien startet, det regner og så har man jo brug for lækkert læsestof  ;-)

2 kommentarer:

  1. jeg vil ønske dig en dejlig ferie Gitte , men håber ikke du får brug for sommerstøvlerne

    SvarSlet
  2. God ferie, fede støvler og jeg har også svært ved at modstå de lækre blade :)

    SvarSlet