lørdag den 15. juni 2013

Read In Peace


Siden jeg fik bogen Twisted Stitches af "fedtegreverne" forleden dag, har jeg vidst at RIP bogmærket var det første jeg ville brodere (når jeg fik tid), for hvad er mere nærliggende end et broderet bogmærke, når man har sin daglige gang på et bibliotek og dets kreative værksteder?

Jeg købte det gule broderistof (sammen med en lille bunke andre broderi stoffer) på et loppemarked for et par uger siden. Dejlige stoffer i god gammel kvalitet, til næsten ingen penge. Dog havde jeg ikke lige tænkt over at jeg bliver ældre og ældre, så 10 tråde pr cm (det vil sige at hvert korsting bliver 2 mm) er nok lige fintrådet nok til mig efterhånden *host*.

Nå skidt med det, nu er jeg fundet min fantastiske broderikasse og en Chai Latte frem, ham den smukke har nattevagt og fedtegreverne snork sover, så er jeg gået igang med mikro stingene, mens jeg ser Clint Eastwood i TV ;-)

1 kommentar: