fredag den 24. maj 2013

Weeeeeee Arne & Carlos kommer snart





















Arne & Carlos kommer igen på besøg på mit arbejde *smiler stor fan vildt glad agtigt*, fredag den 14/6 kl 17.30-19.00


Arne og Carlos fortæller om livet i og omkring deres nedlagte jernbanestation,strikkerier og hæklefantasier.
Aftenen byder på foredrag, workshop og bogsignering.
Vi fylder salen med havestemning og byder på kaffe og kage.
Medbring garn, strikkepinde og hæklenåle til eget forbrug.
Biletterne købes HER ................. kommer du?

5 kommentarer:

  1. Det er så fint det tæppe, har købt garn til det i støvede grønne nuancer og pang farver i gul og lime :)
    Overvejer meget at komme med til Arne og Carlos hygge aften...der er bare så langt fra Fyn

    SvarSlet
    Svar
    1. Fede farver, det glæder jeg mig til at se. Sig endelig til hvis du vil med, så får du indgangs biletten i morsdagsgave af ham den dejlige *lokke lokke*

      Slet
  2. Det lyder som en hyggelig aften, så det siger jeg mange tak til :)

    SvarSlet
  3. Jeg bor desværre helt i Jylland, men har været heldig at høre dem. Programmet lyder som det samme jeg var med til, så der er noget at se frem til! De er så hyggelige, og jeg blev nærmest teenager igen, da jeg skulle have en autograf af dem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja samme her .......... jeg har naturligvis fået dem til at signere alle mine bøger. De har været her før, sidst strikkede vi påskeæg ;-)

      Slet