lørdag den 4. maj 2013

Siksak hæklerier


Torsdag aften efter arbejde begyndte jeg på et større hæklearbejde, nemlig et nyt lækkert slumretæppe til min fine nye daybed . Tæppet er 115 cm bredt og det skal vel være 170-180 cm langt, for at man kan tage en rigtig god lur under det.
Første aften nåede jeg 16 rækker, hver række tager 10-15 minutter når jeg ser tv eller sludrer samtidig med at jeg hækler (det er jo det hyggeligste).

Fredag er min faste fridag, så der nåede jeg lidt flere rækker, mellem div gøremål.
22 rækker blev det til, så nu er tæppet altså ialt 38 rækker langt. Det svarer til 46 cm, og jeg har brugt de første 5 nøgler garn.

Hmmmmm ikke godt, for jeg har kun købt 15 nøgler garn (3 x hver af de 5 farver =4 grå, 1 neon gul) ........... så må jeg nok ind til byen og købe mere i næste uge ;-)

3 kommentarer:

  1. smiler, 10-15 min pr række,, så kan du præcis regne ud , hvornår du kan få en lur på briksen :D

    SvarSlet
  2. Det bliver lækkert, fine farver :)

    SvarSlet
  3. Hvor bliver det lækkert - og sikke et projekt :)

    SvarSlet