tirsdag den 28. maj 2013

Bekendelser fra et rodehoved

 
Efterhånden som jeg er blevet ældre (en del ældre faktisk), har jeg fundet ud af at jeg reelt set slet ikke er et rodehoved, som bla min mor påstod da jeg var barn. Senere er det min datter der brokker, og ham den smukke er heller ikke sen til at påstå at mine ting roder, næ mit problem er at jeg elsker at samle ting som jeg snart får brug for. Problemet bliver så ret hurtigt at tingene ikke har en fast plads, simpelthen fordi der ikke er plads nok. Og når ting ikke har en plads, ja så roder de .................. hva så?
Enten skal jeg have færre kreative marerialer, eller måske et større hus og værksted???. For nogle år siden fik jeg værkstedet, for så slap vi for rodet hjemme, men nu er værkstedet også blevet for lille.
 
Hmmmm jeg må gå i tænkeboks .................. mens jeg rydder op ;-)

2 kommentarer:

  1. Uha det der værksted har jeg også brug for. Kreativt rod pynter :-)
    Knus

    SvarSlet