mandag den 1. april 2013

Give Away ........ håndlavet teak stage



Du kan vinde denne smukke, 12,5 cm høje teak stage, som jeg naturligvis selv har drejet.

Du deltager med 1 lod, hvis du melder dig som fast læser på min blog og skriver en kommentar til dette indlæg (gælder naturligvis også for allerede faste læsere).

Hvis din mailadresse ikke står i din profil, så husk at skrive den i dit indlæg, ellers har jeg ikke mulighed for at skrive til dig og fortælle at du har vundet ;-)

Du deltager med 2 lodder, hvis du også reklamerer for denne Give Away på din blog.

Vinderen trækkes når min blog runder 150 faste læsere (lige nu er der 104)

Go for it! ;-)

 

64 kommentarer:

  1. deltager med 2 lodder - flot stage!

    SvarSlet
  2. Jeg snupper 1 lod. Den er så flot :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin! Jeg deltager med et lod.

    pieceofmymindblog@gmail.com

    SvarSlet
  4. Nej hvor lækkert... deltager med 1 stort lod ;-D

    SvarSlet
  5. Hvor er de super fine :)

    SvarSlet
  6. Jeg napper 2 lodder - den er super fin! :)

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 1 lid og du er meget velkommen til at deltage i min give Away også

    SvarSlet
  8. Jeg samler på smukke lysestager i træ, og din vil passe smukt ind i min samling :)

    kh Sarah

    sarahurgaard(a)live.dk

    SvarSlet
  9. Jeg er med på et lod :)

    SvarSlet
  10. Hvor er den fed ! 1 lod herfra. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Den er SÅ smuk, og den ville passe som fod i hos herhjemme :-) Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :-)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  12. den er så flot :-)
    ville ønske det blev min :-))
    deltager med 1 lod.
    mvh.
    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  13. jeg deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  14. Super flot lysestage!

    Jeg har desværre ikke en blog, men jeg har delt opslaget på Facebook-så måske det tæller? ;-)

    Smider mit lod i puljen og krydser fingre <3

    God weekend!

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. Smider et lod i puljen :)

    Den er super fin - flot arbejde!

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  17. Hold da op de er super skønne... jeg smider et enkelt lod i puljen og krydser fingre..

    Kh Marianne frugelvig@gmail.com

    SvarSlet
  18. Så har jeg også deltaget - som fast læser og jeg har linket til din give-away på min blog (i venstre spalte).
    Så er der kun tilbage at krydse fingre XXXXXX

    SvarSlet
  19. jeg er med på 1 lod

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Fin sag!
    1 lod til mig.
    kattemilla (a) hotmail.com

    SvarSlet
  21. Deltager med 1 lod!
    Mvh. Rebekka
    bek1992@gmail.com

    SvarSlet
  22. Sikke en flot stage, du har lavet! Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen. Hilsen Mette (ampold@hotmail.com)

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med to lodder :)
    Har delt i siden af min blog :)

    Pia Lyng Madsen
    Pialyng@live.dk
    www.moenneberg.blogspot.dk

    SvarSlet
  24. Jeg snupper 1 lod.. jeg er fast læser og har været det længe :o)

    SvarSlet
  25. ihh jeg er med tak fordi du fandt mig!
    1lod

    SvarSlet
  26. Deltager med 1 lod :)

    Kig forbi http://likeafemale.blogspot.dk/

    Camtut86@gmail.com

    SvarSlet
  27. Deltager med et lod, det var lige sådan en ønsker mig:)

    SvarSlet
  28. WAUW WAUW - hold da helt k... hvor er den flot lavet!!! Smider et lod i puljen!!

    SvarSlet
  29. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg har et lod og krydser fingre..

    SvarSlet
  31. Den ville være rigtig fin i min vindueskarm deltager med 1lod
    Juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  32. Den er godt nok fin!

    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Deltager med 1 lod :)
    Den ville virkelig passe godt ind i min nye lejlighed :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  34. super foot stage :) .. - deltager med 1 lod

    Alice - strikkerbamse.blogspot.dk

    SvarSlet
  35. Jeg deltager med 1 lod :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  36. Deltager!! :)

    Vh. Christina
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg snupper lige et lod til denne lækre give away :-) Glædelig jul

    SvarSlet
  38. Lis Vinter livv@mail.dk

    Den er rigtig fin !

    SvarSlet
  39. Hvor er den fin - snupper vinderloddet :D :D
    alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
  40. Deltager med et lod og krydser fingre ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  41. Smider et lod - følger via blogloving

    SvarSlet
  42. Jeg smider 1 lod. Følger på BL og er fast læser.

    SvarSlet
  43. Wow, den likte jeg godt :) Jeg tar gjerne 1 lodd og prøver lykken :) Ha en flot søndag, hilsen Beth

    SvarSlet
  44. Åh de er så smukke <3
    Jeg er lige flyttet til en større bolig, som pt. er ret så upyntet, da pengene er små. Jeg ville derfor elsker at have denne smukke stage stående på bordet, når jeg næste måned skal invitere hele familien på fødselsdagsmiddag hos mig <3
    God påske.
    Lea Vinzentsen / Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Hvor er den flot :-) Deltager med et lod og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  46. Jeg deltager med 2 lodder

    http://sandrasdroemmeverden.blogspot.dk/2014/05/deltagelse-i-konkurrencer.html
    Virkelig flot stage <3
    sandra.erhardtsen@gmail.com

    SvarSlet
  47. 1 lod til mig ;) johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg hapser et lod :)

    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Nice, jeg prøver lykken, elsker teak og din blok!

    SvarSlet