onsdag den 10. april 2013

Daybed

Jeg hopper op og ned, og kan næsten ikke få armene ned igen. Jeg har ledt efter en pæn teaktræ daybed, til en rimelig pris i et par år. Igår aftes lykkedes det endelig ;-)


Præcis de mål og det udseende jeg ville have ................ smiler så bredt at der ikke er plads til det her ;-))))

Jeg har købt den på Lauritz.com auktionerne, og i øjeblikket står den i Næstved. Så nu må jeg lige væbne mig med en uges tålmodighed før den bliver transporteret til den endelige destination.

4 kommentarer:

  1. Tillykke... Er så glad på dine vegne :)

    SvarSlet
  2. Tillykke ;o)
    Forstår godt at du hopper. Den er da knald-hamrende lækker !
    Rigtig godt køb

    SvarSlet
  3. Hvor er den fed, den kan jeg godt forstå du bare måtte ha'
    Tillykke med den, den passer godt med dine lysestager:O)

    SvarSlet
  4. sjovt,,,, sådan en havde jeg som teenager .....

    SvarSlet