lørdag den 20. april 2013

Brødrene Bartons Loppecirkus




Jeg optog denne lille film da jeg idag, i det fantastiske forårsvejr det endelig er blevet, var inde at se brødrene Bartons loppecirkus.
Jeg elsker nostalgi af den slags, det får mig til at mindes loppecirkus og mussecirkus i Tivoli og professor Tribini på Bakken, uha ja mine børn har ret, jeg er vidst ved at blive gammel ;-)
Men jeg lader alligevel Professor Tribini præcentere min lille loppefilm med de berømte ord ...................
"Højtærede herskaber, grevskaber, klædeskaber, videnskaber, ægteskaber og djævleskaber – Alle er velkomnne. Tykke og tynde. Brede og flade. Rullemænd, tullemænd og julemænd. Sprællemænd og skraldemænd. Landmænd og vandmænd. Fuld tilfredshed eller pengene er spildt."

2 kommentarer:

  1. Hvor retro ... Og hvor er de veltalende :)

    SvarSlet
  2. griner,,,,,,,, Gitte for pokker da,,,,,,, :D

    SvarSlet