tirsdag den 8. januar 2013

Når ting bare lykkes

 
Igår søndag, var min voksne søn og jeg, til en workshop hvor vi skulle lære at lave vores egne rammer til serigrafi. Vi affedtede rammer og raklede dem op igår. Idag lavede vi vores tegninger / motiver færdige og belyste vores rammer, og så var det ellers bare at komme igang med at trykke.
 
 
Jeg trykte dette kanin motiv på sort stof. Næste skridt er at jeg skal sy dem osv. Det skal ende med at blive dukker ......... skal nok vise dem når de er klar.

 
Sønnens ramme var en prøve til noget Tshirt produktion han skal igang med
 

Kender du det når ting bare kører på skinner og lykkes over al forventning. Jeg viser normalt ikke familemedlemmer frem på bloggen ............ men dette stolte glædes udbrud er slet ikke til at stå for.
Vi glemte både at drikke og spise, vi knoklede bare for vildt i 4-5 timer. Mand hvor det føles godt når ting bare lykkes ;-)
 

2 kommentarer: