fredag den 7. december 2012

Her er beviset

på at rigtige mænd strikker.

 
Må jeg præsentere gamle bamse, snart 70 år gammel, strikket af en rigtig mand (min far).
Fars tekst til foto: Gamle bamse har det dårligt, den er ved at tabe hovedet. Så den trænger til et ophold på bamse hospital. Men sådan er det jo når man bliver gammel.
 
Jeg bad min fantastiske far tage et foto af bamse, og maile det til mig. Jeg bøjer mig i støvet far. det er ikke mange i din alder som er så ferme ved at computer. Især ikke når de først fik pc i en sen alder og aldrig har været på et eneste kursus .......... alt er selvlært. Du trænger heldigvis ikke til et ophold på bamse hospital ;-)

 

4 kommentarer:

  1. hvor er det et dejligt kærligt indlæg, ❤❤❤nu har jeg jo mødt din far , han er frisk , mon det er fra din far du har arvet din fantastiske kreativitet og skarpe hjerne , Gitte du har rn dejlig far ❤knus herfra

    SvarSlet
  2. Hvor er den nuttet, og hvor er din far skøn.

    SvarSlet