tirsdag den 4. december 2012

For lidt og for meget

 

Først skal jeg lige beklage foto kvalitet, desværre er der grænser for hvad et telefon kamera kan tage af fotos midt om natten på stor afstand.
Jeg bliver trods super elendigt foto, nød til at vise jer den her altan .............. sikken en trængsel og alarm. Flere meter høj snemand. julebamse. juletræ og julemand, alle står de og hopper til det vilde lysshow der giver genskær i hele krydset Tomsgårdsvej / Frederikssundsvej.
Her i bydelen behøver man ikke komme med nærmere forklaring eller adresser. Folk siger oftest bare "har du set altanen idag?" og det har de fleste.
Alle holder godt øje, for showet bliver altid vildere og vildere som ugerne går ;-)
 
 
 

5 kommentarer:

  1. tak for en morgengriner........:-))))

    SvarSlet
  2. Jeg bor selv lige over for, og venter spændt hvert år på netop denne altans pynt :D Elsker det! Jeg ville så gerne ned i din butik, hvor er det den ligger?

    /Ditte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det er lige der du bor, så har du ikke langt til værkstedet ;-)
      Mågevej 16, det er på hjørnet af Mågevej og Borupsalle. Jeg har åben hver torsdag fra 15 til 18

      Slet
  3. Hvor fantastisk med de film, man bliver helt i godt humør.

    SvarSlet
  4. Det er så hyggeligt med den slags :-)

    Jeg har en giveaway kørende på min blog, som jeg håber du vil deltage i! :-) http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/time-for-give-away-and-lot-of-changes.html

    Knus!

    SvarSlet