tirsdag den 25. december 2012

Broderede navnebånd


Det er dage som idag jeg elsker allermest. Dage hvor jeg har værkstedet helt for mig selv, ingen brugere, ingen der skal have hjælp med alt mellem himmel og jord.
Dage hvor jeg kan fordybe mig og hvor det bare vælter frem med nye ideer og jeg får produceret en masse.

Alle de nye varer skal naturligvis forsynes med mit navn / varemærke LunArt Design.
I keramikken stempler jeg navnet, men når jeg syr, strikker, filter osv syr jeg et navnebånd broderet med mit varemærke i tingene ..... i flere år brugte jeg dette lille sort hvide mærke som jeg fik lavet hos Ikast etiket  (beklager gammelt dårligt foto)




 


Men for et par år siden fandt jeg så på at mine navnebånd skulle passe bedre til mine varer. Jeg valgte igen at bruge Ikast etiket fordi jeg var vild med deres høje kvalitet.
Jeg valgte navnebånd med 2 linier, fordi de er bredere, mere synlige og lettere at sy på på maskine.
Man kan vælge mellem 15 bundfarver og 17 tekstfarver, jeg bruger pink bund og lilla tekst, det synes jeg passer godt til de farver jeg mest bruger.
Selve båndet er en rigtig god kvalitet (blød 100% polyester) og tekst og evt motiv er vævet på, så det vaskes ikke væk (testet at de holder til 90 graders vask). Selv efter flere års brug / vask oser navnebåndene langt væk af god kvalitet. De smitter ikke af i vask og de er Økotex certificeret med garanti for at de ikke indeholder sundhedsskadelige stoffer.





For god orden skyld vil jeg lige fortælle at dette indlæg er sponseret. Ordene og meningen er helt og holdent min egen. Ikast Etiket har givet mig 100 navnebånd for at anmelde (skrive om) dem. Det sagde jeg ja tak til, fordi jeg har handlet hos dem mange gange, og jeg har altid været 100% tilfreds både med service, pris, kvalitet og levering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar