torsdag den 1. november 2012

Så er jeg klar

......... til 6 timer i et fly
 
Jeg skal bare lige runde kiosken i lufthavnen, for at købe det nye Bolig Plus.
Ny taske (købt i Fredericia på krea messen), nyt broderi (inspireret af en pude jeg så på krea messen) og sidst men ikke mindst - nye ørebøffer af den forholdsvis billige slags (fordi jeg slår dem hurtigt ihjel) til den nye lydbog på Iphonen (den kan ikke komme med på fotoet, for det er den der tager det).
 
Hvor jeg skal hen? .......... ja jeg skal ihvert tilfælde væk fra regn, blæst, grå dage og frost.
Dagens vejr 29 gr, pletvis overskyet og en luftfugtighed på 66%, kun sommertøj i kufferten. Lækker lejlighed på stranden, super shopping, afslapning, lange dage på strandpromenaden hvor jeg skal se på surfere og det lokale liv.
Et af mine absolutte ynglings rejsemål Gran Canaria, Las Palmas i 8 dage, ikke dårligt at være mig vel? ;-)
 
Jeg kan se ham surfer stegen, når jeg ser ud af vinduet ;-)
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Gitte og Janus rigtig god ferie ☀☀☀

    SvarSlet
  2. Nej, bestemt ikke dårligt at være dig. Rigtig god tur :)

    SvarSlet
  3. Lækker taske, og rigtig god rejse. jeg går også og glæder mig til snart at rejse væk i julen ned til varmen, har lige betalt sidste rate ;) ha en skøn skøn ferie

    SvarSlet