søndag den 4. november 2012

Mød en af de ganske særlige

 
Nr 4 i rækken af verdens mest fantastiske tasker.
 
Ja jeg indrømmer det gerne, jeg er dybt afhængig af en bestemt type tasker. Indimellem køber jeg helt almindelige dødelige tasker, men så er det altså oftest fordi det er alt for lang tid siden jeg har været hos min taske pusher i Las Palmas, og abstinenserne derfor bliver for strenge.
 
Egentlig vil jeg jo helst være hendes eneste kunde, men det kan hun jo desværre ikke leve af, så jeg er nød til at dele....... men selvfølgelig ikke med nogle jeg kender, eller risikere at løbe ind i.
 
Igår var jeg der så igen (første gang iår) og pludselig dukker en yngre dame op med 6 tasker hængende på armene ........ "uha ja" sagde hun på klingende norsk "jeg elsker også dette sted, det er min anden gang på to år, og jeg kan slet ikke bestemme mig" .......... hæhæ helt ok, hende render jeg ikke ind i på strøget, når en af de ganske særlige skal luftes og hendes valg var heldigvis ikke en af dem jeg skulle købe ;-)
 
 

1 kommentar:

  1. Hvor er den fræk...den minder en anelse om designer taskerne fra Balenciaga, bare meget frækkere :)
    Godt valg, tillykke med den.

    SvarSlet