fredag den 12. oktober 2012

Hjerter


Ham den dejlige købte disse store smukke træhjerter, hos KIRK i tirsdags. Kender du KIRK i Kompagnistræde (indre København)??





Jeg er fuldstændig betaget af den butik. Jeg er nærmest ved at flytte ind............... der oser simpelthen af stemning, stil, luksus og dygtighed (og nej det er absolut ikke et sponseret indlæg, det gør jeg det slet ikke i)

Rislende vand, dejlige dufte og dæmpet Enya musik møder en i døren.
 Fra gulv til loft er der fyldt med Russisk julepynt, ting til pynt og indretning. Sikken en skattekiste ;-)
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Åh..... Hvor herligt, der må jeg ind en dag.
    Ham den dejlige har en god smag, flotte hjerter og meget romantisk :)

    SvarSlet
  2. Der må jeg ind, du er heldig med ham den dejlige ❤

    SvarSlet