fredag den 14. september 2012

Sur røv

Kender I det at blive rettet på .......... ja vel nærmere irettesat af en person som selv opfører sig på en helt igennem uacceptabel facon.

Jeg forsøger ikke at dække over det faktum at personen kan have ret i at jeg af og til skælder for meget ud. Selv synes jeg jo at der er ganske god grund til at skælde ud når man er omgivet af folk som pisser på det arbejde man lige har udført, eller folk som ikke deltager i det de skal .......... feks dem der glemmer at gøre rent efter sig selv hver eneste gang.

Denne irettesættende person har selv en grusom bedrevidende facon at være på. Dagligt må alle lægge øre til at hun har en bedre løsning på alt. Hendes løsning er naturligvis den eneste rigtige og ikke til debat. Som hun selv siger "jeg ved helt fantastisk meget, så det passer".

Jeg har længe overvejet om det skulle være mig der bad hende klappe i når hun bad den deprimerede om at tage sig sammen, eller når hun taler og glemmer at lytte ................. når hun nedgører mennesker som har søgt en lindring af smerter i årevis, med at hun ved lige hvad der skal til, bla med ordene DET ER SÅ LET.

Nu bliver det ikke mig der siger det til hende, for uanset hvilken vej jeg vender mig er røven bagud. Nu vil det jeg siger blive opfattet forkert, fordi hun rettede på mig først.
Nu kan jeg bare selv klappe i og lide i stilhed med hendes bedrevidende facon ....... engang ville jeg ha brugt udtrykket "sur røv", men det hedder det ikke mere, nu hedder det "neder fidde" ;-)



 

3 kommentarer:

  1. LOL åh jo jeg kender det, bedst som man lige tænker nu er det fandme nk og skal til at åbne kæften sp kommer de der tanter en i forkøbet og så kan man bare ikke sige noget uden at være hende den tøsefornærmede.

    Tak for kigget!
    Kig forbi min stof/garn gavekort giveaway med hele 5 vindere!

    SvarSlet
  2. Øv, det lyder da som neder Fidde , ærgerligt man møder de der bedrevidende kloge Åge'r
    Hvis det er på lerværkstedet du Skriver om , så ved jeg du gør et fantastisk stykke arbejde derude, og altid er hjælpsom over for alle, tit har jeg beundret din tålmodighed❤hvis ikke du var på værkstedet, var vi alle godt nok på den ❤❤❤❤

    SvarSlet
  3. Hvor irreterende !!....så kører ens hjerne med alle de gode argumenter, man skulle have fyret af til hende, så træls.
    Mon ikke den vender tilbage til hende en dag :)

    SvarSlet