lørdag den 29. september 2012

Stjerneklar nat

Jeg er så heldig at jeg skal passere mælkevejen hver aften når jeg cykler hjem.
Nordvest parken er blevet et fantastisk sted at være de seneste år. Jeg bliver simpelthen i så godt humør når jeg cykler gennem parken sent ....... for det første er der eventyrlig smukt belysning og beplantning i forening. Lyset og formerne er inspireret af mælkevejen. Og beplantningen består af over 100 træer i forskellige sorter (med botaniske skilte på). Der er simpelthen så roligt, og en meget behagelig stemning, næsten helt uden graffiti og hærværk. Det er helt sikkert en stjernepark i mere end en betydning ;-)

 
 
 
 
 


 

2 kommentarer:

  1. Ser rigtig flot ud , ha en dejlig søndag ❤

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot, meget anderledes park, den skal nok inspirere de fleste.

    SvarSlet