fredag den 7. september 2012

Fredags lopper


Jeg plejer at male fuglene om når jeg finder dem, men den her er så fin og sød i farven at den kom direkte op på væggen (den skal ikke males).
Gryden er der ikke så meget andet at sige til end at den passer perfekt til vores retro køkken ;-)

Jeg købte også 5 wiinblad platter, som jeg ville male på .......... men desværre tabte jeg posen på jorden da jeg skulle bære den ind fra cyklen. De smadrede selvfølgelig allesammen. Hulk snøft nu bliver jeg nød til at æde hele min pose skum jordbær svampe som trøst hulk snøft.

Nå jeg må på cyklen igen, jeg var kun lige hjemme og læsse af. Nu vil jeg cykle på værkstedet og se på mit nye legetøj (igen) ............. jeg er simpelthen så glad at jeg ikke kan blive depri over posen med de knuste platter. Hva mon mit nye legetøj er? kan du gætte det?? ;-)

 

4 kommentarer:

  1. Hvor ærgerligt med de platter, du må lave mosaik med stumperne, fin lille fugl, gryden må du hjertens gerne beholde, det Lotus mønster er alt for kendt til mig ....griner

    SvarSlet
  2. En ler ovn ????
    Du er super til at finde de fede ting på et loppetorv....
    Gem et par skumjordbær til mig...vi kikker snart forbi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jae nu har jeg jo afsløret det her -> http://gitteluna.blogspot.dk/2012/09/mit-nye-legetj.html ;-)

      Åd da hele posen fordi jeg var deprimeret over alle de døde platter, men måske køber jeg nogle nye ;-)

      Slet