fredag den 10. august 2012

Fredag er ellers min ynglings dag

Dagen hvor jeg ikke skal på arbejde, og jeg derfor selv bestemmer hvad jeg vil.
Men idag blev jeg allerede fra morgenstunden ringet op af en pisse sur dame, der følte at hun havde lov til at skælde ud på mig. Det kan godt være hun fik luft og derfor fik det bedre. Men jeg synes overhovedet ikke den skideballe var fortjent (jeg havde en helt anden mening) ............ så jeg har været i dårligt humør lige siden.
Jeg går rundt og mugger, selvom det er min fridag, solen skinner og jeg sku shoppe og ordne nogle fornøjelige ting.

De to her kan man heldigvis nyde, selvom man er sur ;-)

2 kommentarer:

  1. ❤❤❤❤op med humøret, øv hvor er det ærgerligt at en sur madamme kan få
    Lov til at ødelægge dit humør og fridag ,,,, men for pokker hvor jeg kender det,
    Det er bare så trist,,,, rigtig god week- end ❤

    SvarSlet
  2. Håber hun går rundt med dårlig samvittighed..... Det kan også være hun er en dum ged og ikke værd at bekymre sig om, men kender det også godt.
    Grisen og vasen er nuttede og dem bliver man bestemt i godt humør af :)

    SvarSlet