fredag den 6. juli 2012

Spærret inde i dagevis


Jeg har længe tænkt, overvejet og planlagt at slå mig ned som knappemager.
Jeg udvider simpelthen systuen / værkstedet, med en knappemaskine som Agnes Jensen i Matador gjorde for mange år siden.
Jeg har glædet mig som et lille barn til juleaften, siden jeg bestilte og betalte min nye ret dyre ven, i England for efterhånden 10 dage siden.
Idag kom hun så vidunderet, men jeg var bare ikke hjemme ............. skriggggggggggggg
Jeg var på posthuset i 44 sekunder (eller lige deromkring).


Ups kom og Ups kørte igen!!. Og nu er vidunderet spærret inde i Glostrup hele weekenden ....... ;-(

Jeg har selvfølgelig kimet den firkantede og ret uforstående Ups kontormand ned, men han gad ikke gøre noget ved min ulykke. Forsøgte ellers både med humor, smiger krokodilletårer, alvor og bestikkelse. Han forstod på ingen måde at knappemaskiner ikke kan stå spærret inde på et Ups lager uden mad og drikke så længe, jeg må vente *suk*

5 kommentarer:

  1. Det kender jeg desværre alt for godt... Møg frustrrende !

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu må mintfarvede pudeknapper bare vente og venteeeeeeeeeeeeeeee

      Slet
  2. Venter gerne på noget godt , har store forventninger til den maskine :))

    SvarSlet
  3. sikke en redelighed, håber du fik vidunderet ud i luften og givet den lidt at spise,,,,

    SvarSlet
  4. Det burde jo ikke kunne lade sig gøre, at du er væk i et lille bitte øjeblik, og så vælger UPS at komme netop lige dér. Men nu er det mandag, og du har forhåbentlig fået vidunderet hjem og gang i knap-produktionen :-)

    SvarSlet