mandag den 9. juli 2012

Så kom knappemaskinen

Ups kom med den 5 minutter før jeg skulle ud af døren i formiddags, så jeg måtte vente med at prøve den til jeg kom hjem igen her til aften.


Jeg er bare så glad for den og jeg har naturligvis straks lavet et par knapper. De første to er solskinsgule og så har jeg lavet 4 mintfarvet petitfleur liberty knapper (til noget bestillings arbejde).

Sig frem hvis i mangler knapper til pudeproduktionen eller lign. De er 39 mm ...... det vil sige væsentlig større end det man normalt finder af håndslåede knapper. Denne størrelse kommer til at koste kr 10,- /stk + porto


7 kommentarer:

  1. Aj, hvor super - det skriver jeg lige bag øret på mig selv

    SvarSlet
  2. Hvor er de super duper fine....kommer der et billede af det færdige resultat (puden) ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske hæhæ, ja bare rolig det er til dig jeg er ved at lave mintfarvet puder ;-)

      Slet
  3. Lækkert, lækkert , lækkert.....gkæææææder mig til at se dem :)) du har en fantastisk god hukommelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer sig nok af at jeg er et par år yngre end dig hæhæhææææææ ;-)

      Slet
  4. hæ hæ , nu kan du sætte et skilt op i porten.....

    det er altså super billigt Gitte...

    SvarSlet
  5. Ja hold nu op folk tjener kassen på dimser. Fandt de knapper på nettet igår til kr 85,- pr stk (det er godt nok groft)

    SvarSlet