onsdag den 11. juli 2012

Min krop hænger i laser

 ............... kan man sige det sådan?

Fra cykelstyrtet har jeg stadigvæk vildt ondt i halebenet, og indimellem ondt i musklerne ned langs siderne af halsen.

Derudover var jeg en dag for en lille uges tid siden, så uheldig at jeg bed mig selv i tungen, samme sted 2 gange og selvfølgelig meget hårdt ............... det har resulteret i en sindsyg øm og ødelagt tunge, der gør ondt når jeg snakker, spiser og drikker. Så jeg er meget stille og nøjsom med føden i disse dage.

For ligesom at fuldende værket fik jeg i forgårs, da jeg tømte keramik ovnen, en porcelænssplint i øjet ............ fik den ud igen efter nogle timer, men der har kradset en del rundt *suk*. Heldigvis har jeg ikke ret meget syn på det øje at miste (det meste mistede jeg under sygdom for nogle år siden). Men det stikker og brænder jo alligevel.


.................... så min krop hænger faktisk i laser,  og jeg trænger til en del nye reservedele. Nå men så ved jeg da hvad ferien skal gå med.


Man siger at en ulykke sjældent kommer alene, de plejer at komme i stimer af 3.
Så resten af familien kan tage det helt roligt, jeg har opbrugt alle 3 ;-)
 
 


5 kommentarer:

  1. Det er bare utroligt, din kvote af uheld er bestemt opbrugt..... Ellers havde du syet dig selv fast til mine puder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hæhæ ja så var du helt sikkert nød til at smide puderne ned på gulvet ........ så der ikke blev for meget trængsel i sengen ;-)

      Slet
  2. jamen dog sikke en redelighed, rigtig god bedring

    SvarSlet
  3. Kan lige se det for mig... Hehe

    SvarSlet
  4. Uha... det lyder ikke rart.
    God bedring

    SvarSlet