onsdag den 18. juli 2012

Lette løsninger

Da jeg flyttede fra København til Hedehusene var det mest for at komme væk fra byens stress og jag. For at komme ud hvor der var lys, luft, ro og knap så meget bilos. Men som årene gik blev livet i et sommerhus mere og mere opslidende. Om sommeren er det et drømme liv, men om vinteren er det koldt og slidsomt.

Den lette løsning var at flytte tilbage til byen i en lejlighed ...........


Hold nu op livet her midt i byen er altså let. Man kan handle ind til kl 24 i Netto, kl 22 i Fakta og resten har næsten åben altid. Lige nu er klokken 23, og jeg har lige været nede og købe en iskold cola light og det Bolig Liv der udkommer imorgen. Nu vil jeg kaste mig ned på sofaen og læse om lette løsninger.


1 kommentar:

  1. Hej jeg kunne forstille mig at det var en drøm om sommeren, jeg har lige været i Ebeltoft og det var bare såå lækkert at jeg drømte om at flytte dertil, tæt på havet og den mest hyggelige by osv. Men det er jo ikke bare at gøre det. Jeg har modtaget dine fine svaler i dag tusind tak for det. kh Andriette

    SvarSlet