torsdag den 12. juli 2012

Kan du gætte hvad jeg strikker?

Jeg strikker på denne her ........... kan du se hvad det er???
Normalt strikker jeg ikke så meget med uldgarn om sommeren pga varmen. Men varme er efterhånden svær at finde her i Danmark. Der er faktisk dage hvor man sidder og ½ fryser og får lyst til vintersysler.
Igår eftermiddag bestemte min krop sig for et par feriedage på sofaen ........... ja altså jeg kan jo ikke blive der hele tiden, der er jo lige en keramik ovn eller tre der skal tømmes / fyldes, der skal handles ind og jeg skal cykle over og fodre en ensom skildpadde (de har ikke ham med på ferie, hvilket han er ret så muggen over) ....... men 6-8 timer i døgnet, mig siddende helt stille (bortset fra strikketøjet) i sofaen er hvad man kan opleve i øjeblikket.

3 kommentarer:

  1. Noget til blæksprutter, det ser ud til at have mange bem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig godt gæt, men langt fra rigtigt ............ venter med at afsløre det færdige strik til der er flere der har gættet ;-)

      Slet
  2. Sikken en trængsel .......... ikke til at komme til for gætterier

    SvarSlet