torsdag den 28. juni 2012

Sofastykke

Jeg har da fuldstændig glemt at vise jer mit nye sofastykke. I mange år har der hængt skiftende malerier (af dem jeg selv maler). Da der skulle gøres istand og møbleres om her i sidste omgang, tænkte jeg længe over hvad der nu skulle hænge over sofaen.


Endelig blev jeg enig, det skulle fortsat være skiftende kunst, bare på en anden måde.
Så jeg købte en kæmpe stor mdf plade og en bøtte tavlemaling. Man skal altså bare ikke være bange for skæve sofapuder og gæster der hopper op og står i sofaen, -for det gør de. Og sjovt er det at se hvordan værket sjældent er det samme i flere dage ;-)

Ps jeg har brugt en sort galleri hylde som krid rille i bunden af tavlen. Den samler også det kridtstøv der kan komme når man skriver og tegner, så det ikke drysser ned i og bagved sofaen.

3 kommentarer:

  1. Sjov , men jeg ville nu hellere ha sådan en i entreen eller i køkkenet ,,,❤❤

    SvarSlet
  2. Genial idé. Så kan alle jo give deres aftryk på kunsten :)

    SvarSlet
  3. Fantastisk ide, sideeffekten må være at alle bliver i godt humør, når de kommer ind i stuen og ser den :)

    SvarSlet