tirsdag den 19. juni 2012

Så stop dog den larm ......

Når jeg arbejder i systuen er det meget ofte i en frygtelig larm fra ungdomshusets musik øvelokaler.  Vi deler uisoleret brandflugtvej med dem.
Desværre er mandag den dag hvor de øver punkrock .......... de synger ikke, de brøler ........ de spiller ikke, de voldtager diverse instrumenter.
Det er ubeskrivelig stressende at arbejde i. Jeg har naturligvis gjort ledelsen opmærksom på problemet mange gange, men den slags tager åbenbart lang tid (altså at isolere en dør).


Brugerne (dem vi betjener i værkstedet) er naturligvis lige så generet af larmen. En dag var der en tyrkisk kvinde der beskrev larmen som da hendes vaskemaskine var i stykker ;-)

Igår var der en anden indvandrer kvinde der råbte ud i lokalet, "så stop dog den larm, jeg får sukkersyge af det". Den bemærkning fik latteren i systuen til at overdøve larmen fra naboerne i flere minutter. Hun mente at hun fik stress af det, men hun kunne ikke komme i tanke om ordet, så den første den bedste sygdom hun kunne navnet på blev råbt.

3 kommentarer:

  1. Hihi.
    Der er vist en hel del ting der kan føre til sukkersyge, men at punkrock skulle være én af dem, det viste jeg ikke :D .
    Skønt med et grin midt i larmen!
    Kh maj

    SvarSlet
  2. Puha, det lyder godt nok også som noget af en prøvelse for dig/jer.
    Personligt ville jeg slet ikke kunne koncentrere mig i sådan en larm.
    Jeg håber i får det bedste ud af det :)

    SvarSlet