lørdag den 30. juni 2012

Give Away


Så er jeg klar med endnu en give away ;-)

Du kan blive den heldige vinder af et sæt sart lys blå LunArt Design porcelæns smykker, bestående af et par øreringe og et armbånd.

Du kan få op til 2 lodder / vinderchancer ..........
1 lod for at melde dig som fast læser og skrive en kommentar til dette indlæg
+ et lod ekstra for at linke med det lille billede til min give away, på din blog

Vinderen bliver udtrukket den 31 juli 2012

Jeg håber du vil lege med.

19 kommentarer:

  1. Jeg vil super gerne være med. Sikke nogle flotte smykker. Jeg snupper 1 lod :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  3. Super fine smykker, jeg er med ❤

    SvarSlet
  4. Kønne og sommerlige - jeg deltager gerne med 1 lod :-)

    SvarSlet
  5. 2 lodder til mig tak :) Super fin Give Away.

    SvarSlet
  6. Rigtig fin give aways... er med på 2 lodder

    SvarSlet
  7. Skønne smykker 2 lodder til mig :O

    SvarSlet
  8. Jeg vil super gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  9. Jeg smider 1 lod i puljen :-)
    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine :-) Jeg snupper 1 lod.

    SvarSlet
  11. Wauw-jeg er klart med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  12. Sikke nogle fine sager!
    Jeg vil meget gerne deltage med et lod :).

    SvarSlet
  13. Super fin Give Away! Jeg snupper et enkelt lod. :-)

    SvarSlet
  14. Super fine smykker. :-)
    kunne være lækre at vinde.

    SvarSlet
  15. Så lækker en give away - snupper et lod med held i :)

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder. :)
    Mvh, Wildflower

    SvarSlet