fredag den 29. juni 2012

Det lyder sjovt, men det er det naturligvis ikke ;-)

Jeg kan lige se det for mig, på forsiden af morgendagens aviser
Røvtur

Midaldrende kvinde kørt ned af kørestol, der foretog uvending.

Ja grin bare, det gør jeg selv indimellem, når tårerne ikke triller pga smerter, fordi jeg skal bevæge mig.

Jeg kommer kørende på cykel, foran suser en elkørestol .......... pludselig kommer spasseren -ja beklager mit sprog, men jeg har forhørt mig hos fagpersonale, og de siger at man gerne må sige spasser, hvis man opfører sig som en spasser. Nå men altså, - pludselig kommer han i tanke om at han nok glemte noget i Netto eller omegn, og så vender han kørestolen på en underkop. Jeg bremser med hvinende dæk og da cyklen står næsten stille, og jeg sætter et ben ned på cykelstien er den væk.
Ja sgu cykelstien er der ikke, der er kun et stort dybt hul og så skal der ikke meget fantasi til at forestille sig hvad der nu sker.

Jeg falder sammen med cyklen bagover. I mit baglæns rullefald lander jeg hårdt på halebenet, ruller ned af ryggen, knalder nakken og tilsidst hovedet i asfalten, så hårdt at mine briller flyver bagover og ud på kørebanen mellem bilerne. Min cykel har fået nogle små skrammer, så den overlever ......... værre ser det ud for min røv, den falder helt sikkert af i løbet af de næste dage. Den er så småt begyndt at indtage smølfe kulør. Jeg har hovedpine (kvalmen er nu på retur), hudafskrabninger på begge ankler, ondt i venstre skulder og en masse andre mindre knubs, der alt i alt betyder mindre end smerterne i bagdelen, jeg kan ikke sidde, ikke ligge, ikke gå, ikke rejse mig, ikke sætte mig. Ja alt i alt kommer jeg nok til at holde ferie i en badering ........... altså på den totalt ufede måde.
Jeg har nøjagtig 8 dage at komme mig i, for så skal jeg noget fedt jeg glæder mig ret meget til (mere om det en anden dag).





5 kommentarer:

  1. Ej hvor er det uheldigt.....sådan et fjols..... Godt du ikke blev alvorligt skadet, og øv for din nye cykel :(
    Hjernerystelse og en blå bagdel ( fedt billede ) er nu slemt nok !!!
    Håber fjolset lavede endnu en uvending og tilbød dig en undskyldning og sin hjælp......

    SvarSlet
  2. Nej nej en spasser (det må man jo godt sige ik) av av av jeg kan føle din smerte øv for den . Rigtig god bedring kram

    SvarSlet
  3. For pokker hvor uheldigt var det lige. Sådan et fjols !!
    God bedring med den blå, hvad med brillerne overlevede de ? ellers er der jo osse dømt lommesmerter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Brillerne skete der ikke noget med, det var et par arbejdsbriller til 20 kr, de kan holde til meget ;-)

      Slet
  4. Av av av, stakkels dig! God bedring...

    SvarSlet