onsdag den 16. maj 2012

Pink Poodle

Sidste nyt fra giftbrænderiet havde jeg nær skrevet, fordi jeg sad med tankerne et andet sted.
En af mine værksteds brugere påstod nemlig at der sikkert stadigvæk er bly i glasur, at fabrikanterne bare udelader det i indholdsfortegnelsen.
Selvfølgelig gør de da IKKE det, der er IKKE bly i danske keramik glasurer. I gamle dage (for 20 år siden) døde keramikerne af den slags, det gør vi gudskelov ikke længere ;-)
Nå men sidste nyt fra det ikke giftige brænderi er altså dem her ......................

Lyserøde pudler i porcelæn


Jeg har tænkt mig at de skal være en af mine faste varer. Ligesom feks mine porcelænskager er det ;-)


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde lyserøde pudler!

    SvarSlet
  2. Nuttede dyr og den puddelhistorie er vist en barsk lektion i misundelse bl.a . He he.......

    SvarSlet