onsdag den 2. maj 2012

Når din hobby bliver et arbejde

Nye vaser
Det er det de fleste drømmer om, altså at kunne arbejde med sin hobby ....... det er jo næsten en leg at gå på arbejde så.

Men medaljen har som regel en bagside. Jo større overlap der er mellem arbejde og fritid, jo sværre er det at tage sig sammen til at lave rene hobby-projekter.
Og efter at have knoklet i otte timer som vejleder (underviser osv), vil jeg gerne lave noget helt for mig selv. Derfor ender det altid med at jeg arbejder på keramikværkstedet med mine egne projekter på alle fridage og i de meget sene aftentimer.


Et luksus problem at folk efterspørger ens varer vil mange nok mene. Ja helt sikkert, jeg brokker mig heller ikke over at være efterspurgt.
Jeg ægrer mig over at jeg er så dårlig til at sige fra og holde fri ;-)


3 kommentarer:

  1. ❤❤❤❤Kære Gitte du er pragtfuld ❤❤❤❤
    fandens kreativ og smadder dygtig

    SvarSlet
  2. Husk at passe på dig selv og....... din lyst til at være kreativ, det ville være synd hvis det blev en sur pligt.
    Nu hænger dit fantastiske maleri i stuen og lyser op :)

    SvarSlet
  3. ja du er super dygtig..men husk din fritid :-)

    SvarSlet