lørdag den 26. maj 2012

Hængevaser

Jeg arbejder en del med udvikling af nye keramik ting i øjeblikket.


Hængevaserne laver jeg nu i 3 størrelser, med mange forskellige motiver.

Fra ideen popper op, til det færdige emne står klar, kan der let gå et par måneder.
Jeg laver selv det hele fra bunden af, lige fra udvikling og fremstilling af støbeform, til støbning & glasering. Og så kommer der en masse grafisk arbejde, trykning i England og ialt 3 brændinger.









Imorgen står den på mere havearbejde, rengøring og maling i sommerhuset. Håber ikke vi får solstik i denne varme. Heldigvis har jeg 3 hjælpere med denne gang ;-)




4 kommentarer:

  1. Ej hvor er de seje ( ved ikke om man siger sej mere, men jeg gør)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger da også ordet sej ;-)

      Slet
  2. Ha en rigtig god dag i haven ,fine vaser ❤rigtig god pinse hils den kære

    SvarSlet