mandag den 21. maj 2012

En ultra kort fridag

Idag havde jeg en ekstra fridag, og vil I tænke jer, det havde ham den dejlige også. Udover at vi begge skulle til et personalemøde kl 14-16, så havde vi faktisk dagen til vores rådighed.
Jeg fik lov at bestemme, at vi skulle i Frederiksberg centeret, fordi jeg havde en lille håndfuld gavekort til Inspiration, gemt fra min fødselsdag i sidste måned.
Vi fandt det her fuldstændig fantastiske og unikke håndlavede teaktræsfad 36 x 30 cm, med høj kant. Der er kun lavet få stykker af dem til en Menu kampagne.
Når jeg lagde Masterkortet på disken sammen med gavekortene, så var der lige nok ;-) til at det nu står og ser meget smukt ud, på det næsten nye spisebord.


Jeg nåede også lige ind efter 15 nøgler bomuldsgarn i dejlige farver, til en masse af de små projekter jeg somregel laver når jeg keder mig til TV. Jeg kan simpelthen ikke sidde med hænderne i skødet uden at lave noget :-)

Nå men så susede vi altså også hurtigt tilbage til keramikværkstedet, for at fylde ovn og div. Såååååå ....... så meget for en fridag, den varede kun fra kl 16 til 19.30 haha ;-)

1 kommentar:

  1. Tillykke med fadet, det er lækkert, og passer så fint til dine små trædyr.

    SvarSlet