tirsdag den 22. maj 2012

Den fedeste opfindelse

Som årene går indskrænker min brug af børnearbejde sig desværre mere og mere til særlige lejligheder. Egentlig er det vel også fordi jeg bliver mere og mere blødsøden med alderen, jeg føler ligefrem ikke længere at jeg kan forlange så meget af mine børn. De har jo desværre selv et arbejde og et voksen liv ............... men hvor ville mange ting være så meget lettere, hvis de altid kunne stå på spring for at arbejde for mor.

De hjælper jo et par gange om året med det grovere arbejde i haven. Og datteren hjælper også lidt i værkstedet af og til, hvis det bærer præg af hygge mens vi arbejder.

Ja så må man enten købe sig til nye slaver, adoptere nye børn, eller finde på måder hvor man kan klare sig selv.



På loppemarked i lørdags fandt jeg denne nærmest ubrugte garnvinde ......... det er smart, så kan man vinde garnnøgler helt uden barnearme der holder garnfedet. 40 kr gav jeg for den. Gad vide om man kan få børnene til at betale den?? måske hvis jeg opfører bonus scenen "hulk snøft du elsker slet ikke din mor når du ikke kom med bare en LILLE gave til morsdag vel? snøft nej det tror jeg da lige på" ;-)

Forresten så synes katten Karl Gustav at uld på en garnvinde var den fedeste opfindelse siden Whiskas sovs med grillede rejer ;-)

1 kommentar:

  1. Sådan en må jeg også have fat i, mine børn gider heller ikke det pjat mere ;-)
    Synes da lige den stornyder det, katten signalerer jo velvære i største potens ;-)

    SvarSlet