torsdag den 24. maj 2012

Chokolade katte der ikke smelter

Æv for en varme. Og ja jeg ved godt man ikke skal brokke over at det blev sommer ............ men for katten altså, over 25 grader er for meget når man skal bestille noget.

Når jeg arbejder ved keramikovnen i denne varme, er jeg overbevist om, at hvis jeg får glasur på huden så bliver det brændt fast for evigt. Håber altså jeg får en af de nye pastefarver jeg har lavet så ;-)

De eneste der rigtig nyder sol og varme her i huset er kattene, de slikker sol i vindueskarmene mange timer hver dag. Så de er allerede ved at være godt chokolade brune begge to ;-)






4 kommentarer:

  1. Hejsa Gitte Lune. :)

    tak for din hilsen hos mig, og jeg vil med stor glæde gerne følge dig.. for hvor laver du nogen fine ting i dit værksted.. :)

    håber natten har været rar.. her stod begge unger op ca. 4.30....

    kh Marianne

    SvarSlet
  2. den med glasuren tænker jeg også på når mine arme er helt sat til med glasur,,,Du er sej du klarer den ovn i den varme,,,knus

    SvarSlet
  3. lækre katte, og ja....det er varmt, og....det skulle blive endnu varmere i dag, så snup en fridag :)

    SvarSlet
  4. Kunne nemt forstille mig det slet ikke var til at holde ud i værkstedet.
    Jeg behøver ingen ovn til at varme ekstra før jeg synes det er svært at holde varmen ud :)

    SvarSlet